Polityka reklamacji

Postanowienia ogólne

Nasza polityka zwrotów/odstąpienia od umowy bez podania przyczyny obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupionego produktu do producenta/drukarni.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona – Twój zwrot zostanie przetworzony, a zwrot środków zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 30 dni od dnia zatwierdzenia reklamacji.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.

Jeśli wykonałaś/-eś to wszystko i nadal nie otrzymałaś/-eś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem zarzad.efkie@gmail.com.

Wyprzedaż przedmiotów

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone.

Dostawa i zwrot

Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: Europejska Fundacja Kultury i Ekologii, os. Przemysława 16a/8, 61-064 Poznań.

Będziesz odpowiedzialna/-y za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem zarzad.efkie@gmail.com, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy i zwrotów.