Postanowienia ogólne
Nasza polityka zwrotów/odstąpienia od umowy bez podania przyczyny obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27.
Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.
Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupionego produktu do producenta/drukarni.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona – Twój zwrot zostanie przetworzony, a zwrot środków zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 30 dni od dnia zatwierdzenia reklamacji.
Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.
Jeśli wykonałaś/-eś to wszystko i nadal nie otrzymałaś/-eś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem zarzad.efkie@gmail.com.
Wyprzedaż przedmiotów
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone.
Dostawa i zwrot
Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: Europejska Fundacja Kultury i Ekologii, os. Przemysława 16a/8, 61-064 Poznań.
Będziesz odpowiedzialna/-y za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.
W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem zarzad.efkie@gmail.com, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy i zwrotów.